Algemene voorwaarden hotel

Algemene voorwaarden en huisregels van Van Rossum Woerden Stadshotel behorend als aanvulling op- en conform de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH).

Annuleringsvoorwaarden hotel

Indien u via een ander boekingskanaal heeft geboekt, dient u via hen de boeking te annuleren. Wij zijn hier niet verantwoordelijk voor.

Op onze flexibele tarieven hanteren wij een annuleringstermijn van 24 uur voor de inchecktijd van 15:00 uur. Bij een annulering binnen 24 uur (en na 15:00 uur) van de dag van aankomst wordt het gehele bedrag in rekening gebracht.

Non refundable

Dit tarief wijkt af van de flexibele voorwaarden en dient direct tijdens het boeken afgerekend te worden. De boeking kan vervolgens niet meer geannuleerd dan wel gewijzigd kan worden.

Arrangementen

48 uur voor de inchecktijd van 15:00 uur. Bij een annulering binnen 48 uur (en na 15:00 uur) van de dag van aankomst wordt het gehele bedrag in rekening gebracht.

Bij meer dan 5 suites en het longstay-tarief gelden onderstaande annuleringsvoorwaarden:

  • Tussen 30 en 14 dagen voor de ingangsdatum 60% van het totaal aantal suites
  • Meer dan 7 dagen voor de ingangsdatum 85% van het totaal aantal suites
  • 7 dagen of minder voor de ingangsdatum 100% van de volledige factuur.

Dit is ook van toepassing op individuele kamer annuleringen.

Verplaatsen van reserveringen

In het geval dat u uw boeking wenst te verplaatsen en de prijs van de nieuwe datum valt duurder uit dan de oorspronkelijke boeking, zijn wij genoodzaakt dit verschil aan u door te rekenen. De termijn voor het verplaatsen van uw boeking is net als bij annuleren 24 uur voor aankomst.

Annuleren tijdens verblijf

Indien u tijdens uw verblijf beslist om een dag eerder te vertrekken, zijn wij genoodzaakt de kosten van de originele reservering in rekening te brengen.

No Show

Wanneer u niet komt zonder uw reservering te annuleren, brengen wij wel kosten in rekening.

Algemene regels
  • Alle aanwijzingen van medewerkers van het hotel, die verband houden met huisregels dienen te worden opgevolgd. Uitchecken is tot 11:00 uur.
  • Bij het inchecken dient een geldig legitimatiebewijs getoond te worden. Inchecken kan vanaf een leeftijd van 18 jaar.
  • Op diverse plaatsen binnen het gebouw hangen camera’s. Een ieder die zich in ons Hotel bevindt, stemt toe in het maken van opnames. Bij calamiteiten en/of incidenten kunnen deze opnamens als ondersteunend materiaal getoond worden aan derden.
  • Gevonden voorwerpen dient u in te leveren bij de receptie.
  • De Directie, de eigenaar van deze locatie en/of personen die voor het Hotel werkzaam zijn, kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor enig letsel en/of materiële dan wel immateriële schade, die bezoekers van de locatie mochten ondervinden.
  • In het restaurant en op het terras zijn huisdieren toegestaan, mits aangelijnd. Het meebrengen van uw huisdier in de suite is niet toegestaan. Uiteraard zijn blindengeleidehonden toegestaan.
  • Het hotel is niet verantwoordelijk voor verlies of diefstal van uw bezittingen.
  • Uw kleding dient er te alle tijde verzorgd uit te zien, wij behouden ons het recht voor om gasten die met ontbloot bovenlijf, het restaurant, hotel en/of terras willen bezoeken, de toegang te weigeren.
  • Afval dient u in de daarvoor bestemde afvalbakken te deponeren.
  • Bij de receptie is een EHBO set aanwezig. Tevens beschikken wij over een AED.
  • Verlaat bij een algemeen brandalarm direct het pand.
  • Blijf in geval van brand kalm. Meld brand bij de receptie en/of sla de dichtstbijzijnde brandmelder in.
  • Gebruik bij brand in geen geval de liften.
Reglement suites
  • Roken is in het gehele hotel niet toegestaan. Bij overtreding van deze regel brengt het hotel € 200,00 in rekening voor de extra schoonmaakkosten en/of geleden schade.
  • Het is absoluut verboden kaarsen/wierook aan te steken in verband met het brandalarm en brandgevaar. (Het beveiligingssysteem wordt direct geactiveerd).
  • Bepaalde decoratie, zoals bijvoorbeeld confetti, is niet toegestaan in de hotelkamers. Vraag bij de receptie of uw decoratie is toegestaan. Extra schoonmaakkosten of technische mankementen na aanleiding hiervan zal voor rekening zijn van de gast.
  • Op deze kamer zijn maximaal 2 personen toegestaan. Kinderen en baby’s uitgezonderd.
  • Uitchecken op deze kamer is uiterlijk om 11:00 uur, waarna wij de kamer zullen controleren.
  • Bij beschadiging, vermissing of vernieling van eigendommen van het hotel leidt tot onmiddellijke verwijdering, aansprakelijkstelling en/of aangifte bij de politie.
  • Het overleggen van een geldig ID bewijs is verplicht.
  • Het gebruik, verhandelen of in het bezit hebben van verdovende middelen (in welke vorm dan ook) is verboden. Bij het gebruik van en het handelen in drugs schakelt de hoteldirectie de politie in, en kan overgaan tot verwijdering zonder teruggave van betaling.
  • Verlaat bij een algemeen brandalarm direct het pand.
  • Blijf in geval van brand kalm. Meld brand bij de receptie en/of sla de dichtstbijzijnde brandmelder in.
  • Gebruik bij brand in geen geval de liften.
Het is verboden
  • Rookmelders af te dekken.
  • Verdovende middelen te nuttigen, gebruiken, verhandelen of bij zich te hebben.
  • Lachgasballonnen en/of ampullen te gebruiken in de kamer of bij u te hebben.
  • Overlast te veroorzaken voor een ander o.a. middels harde muziek, onhebbelijk gedrag of door lawaai van welke aard dan ook.
  • Meerdere personen op de kamer dan het toegestane aantal/Bezoek ontvangen op de kamer.
  • Te roken in het gehele gebouw. Mochten wij constateren dat er toch is gerookt, dan staat hier een boete op van € 200.
  • Het ontvangen van gasten op de kamers ten behoeve van seksuele commerciële activiteiten.
  • Nooduitgangen te gebruiken als normale in- en uitgangen.
  • Eigendommen van het hotel mee te nemen buiten het gebouw. Bij het moedwillig beschadigen van eigendommen van het hotel kan men aansprakelijk gesteld worden voor de reparatie- en/of vernieuwingskosten.
  • In alle gevallen waarin dit reglement niet voorziet, beslist de directie van het hotel.
Betalingscondities
  • De factuur ontvangt u binnen twee weken na de reservering.

  • Voor het versturen van de factuur rekenen wij €9,95 administratiekosten.

  • Bij bedragen lager dan €200,00 incl. btw bedragen deze kosten €15,00

  • Betaling direct na afloop is kosteloos en alleen mogelijk per PIN en/of creditcard.

“Fantastisch, zéker voor herhaling vatbaar, koffie uitzonderlijk goed en personeel zéér vriendelijk.”